Uobičajeno je da samo velike kompanije mogu da priušte kampanju na bilbordima. Međutim, u današnje vreme napredak u tehnikama štampe i porastom usluga štampe preko interneta i online naručivanja pa čak i posteri velikog formata mogu biti odštampani po pristupačnoj ceni i odličnom kvalitetu u malim količinama. Zbog količine ljudi koji vide vaš bilbord, reklamiranje na ovaj način je jedan od najefikasnijih načina reklamiranja i u 92% ispitanika koji su rekli da su 30 minuta pre kupovine videli reklamni bilbord. Zato je i veoma važno da se vaša reklama izdvoji iz mase ostalih reklama i da bude upečatljiva i upravo zato fotografija jako važna.
Moć dobre fotografije
Dobro je poznata izreka da slika vredi više od hiljadu reči i niko ne može da ospori moć dobre fotografije. Bilo da se radi o potresnim slikama rata ili sa druge strane kultnim slikama sportskih uspeha, svaka dobra fotografija nosi neku jaku poruku. To je zaista zgodno kada su u pitanju bilbordi jer je prikazano na njima jako važno.
Prikažite neobično
Iskoristite jedinstvenu ili smešnu fotografiju. Eksperimentišite sa bojama ili kompozicijama. Uz pomoć PhotoShop-a možete lako promeniti kompoziciju i kombinaciju slika. Svaka slika koja nekako iskače od ostalih u dizajnu će automatski privući pažnju i to je veoma efikasno za prenošenje poruke koje želite. Sa dizajnom postera ne postoje limiti u tome šta sve možete uraditi sa posterom.
Odgovorite klijenta od korišćenja uobičajenih klasičnih fotografija
Mnogo je lakše uzeti stock fotografiju i ubaciti je na poster od toga da sami uslikate kvalitetnu fotografiju ili organizujete ceo set da bi ste napravili fotografiju, ali nije i najefikasnije. Ukoliko klijent nema svoje fotografije koje bi ste mogli da iskoristite i prinuđeni ste da koristite stock fotografije onda trebate obratiti pažnju da izaberete neku originalnu i po nečemu jedinstvenu fotografiju. Slika ne mora doslovno da bude vezana za poruku koju želite da prenesete, čak šta više poželjno je da bude suprotno. Fotografija mora da privuče pažnju ljudi, a to se često ne dobija klasičnom fotografijom.
Jednom slikom možete reći sve
Kao što smo pomenuli preko informativnih i sportskih fotografija sa samo jednom kvalitetnom slikom se može preneti snažna poruka i jedna fotografija u tom slučaju bi bila mnogo efikasija nego korišćenje većeg broja fotografija na posteru. Ljudi možda površno gledaju na fotografiju na posteru i možda će samo delimično primetiti detalje i neće na pravi način procesuirati poruku koju smo hteli da prenesemo, zato neke od najuspešnijih kampanja imaju samo jednu sliku i veoma malo ili bez ikakvog teksta. Ako je vaša izabrana slika kvalitetna neće vam biti potrebno mnogo ili čak uopšte teksta da prenesete željenu poruku.