Štampani reklamni materijal i reklame su na svakom koraku. Svakodnevno možemo videti različite primere štamparskog reklamnog materijala i možete čuti svakojake činjenice, koje su često u negativnom kontekstu u vezi štamparskog materijala i samog štamparskog posla, pogotovo ako se bavite tim poslom. Zbog toga nije uvek lako znati šta je od toga tačno, a šta ne. Zato ćemo u tekstu koji sledi govoriti o 10 najčešćih činjenica koje nisu istinite ili ti 10 mitova o štamparskom poslu.
  1. Mit: Štamparstvo izlazi iz mode

    Studije koje se sprovode i dalje pokazuju da se sa većinom ljudi uspešnije ostvaruje veza preko otštampanog materijala nego same informacije na ekranu. I takođe grupa ljudi između 18-24 godina su na drugom mestu kao grupa po uticajnosti direktnog marketinga.

  2. Mit: Štampa je loša po okolinu

    U Pergament-u ekologiju i brigu o okolini shvatamo veoma ozbiljno. Koristimo reciklirane materijale i one koje se mogu iznova koristiti. Kada god je moguće korisimo papir koji dolazi iz održivih šuma i veoma smo rigorozni po pitanju viška i otpadnog papira iz proizvodnje. Takođe sav višak recikliramo. Kako u ponudi imamo i digitalnu štampu o čijoj prednosti ste imali priliku da čitate u jednom od predhodnih članaka uvek se možete odlučiti i za digitalnu štampu čija je jedna od prednosti to što nemam minimalnu količinu, tako da ne morate štampati neki materijal više nego što vam je potrebno.

  3. Mit: Štampanje je skupo

    U našoj kompaniji obezbeđujemo visok kvalitet štampe po najboljoj mogućoj ceni. Što se možete uveriti pri kontaktu i slanje uputa našem menadžmentu.

  4. Mit: Direktan marketing je nepoželjan marketing

    Dobro usmeren direktan marketing štamparskim reklamnim materijalom će uvek biti pročitan, a 73% ispitanika su rekli da preferiraju štampani reklamni materijal u odnosu na marketing putem e-mail-a.

  5. Mit: Male firme ne mogu da priušte sebi štampu

    Pored već niskih cena koje nudimo za štampanje flajera, brošura i ostalog reklamnog materijala koje naši klijenti iz malih kompanija mogu sebi da priušte takođe bi se složili da im se na kraju ulaganje u reklamni materijal kasnije višestruko isplati i pored toga što povrate svoje ulaganje dobiju još puno toga.

  6. Mit: Samo velike kompanije mogu sebi priuštiti kreativan reklamni materijal

    Postoji mnogo načina da budete kreativni bez obzira na veličinu budžeta. Da li ste razmišljali o reklamnoj kampanji koju čine samo flajeri ili recimo neke nalepnice ili možda neka druga sredstva namenjena javnom reklamiranju. Mnoge vrste štamparkog reklamnog materijala su jako efikasne i verovatno dosta jeftinije nego što mislite.

  7. Mit: E-mail marketing može da dopre do više ljudi

    Možda i može. Ali vaša ciljna grupa želi vaše proizvode ili uslugu, vaši mail-ovu si im gubljenje vremena i umeju da smetaju i izazovu kontra efekat. Ciljani štamparski reklamni materijal ima veću mogućnost da pospeši prodaju od opšte pokrivene e-mail kampanje.

  8. Mit: Svako može biti dizajner

    Postoji velika količina štampanog reklamnog materijala, tako da se javlja potreba da se istaknete i u segmentu dizajna svog reklamnog materijala. Jeftin dizajn ostavlja ne tako dobar doživljaj vašeg poslovanja. Dobri dizajneri i dizajn vam mogu osigurati da vaš reklamni materijal izgleda profesionalno i upečatljivo.

  9. Mit: Internet marketing je budućnost

    Niko to ne poriće i ne osporava činjenicu da internet marketing ne može dati sjajne rezultate. Ali mnoge od najuspešnijih kampanja koriste štampanu kampanju uporedo sa internet reklamnom kampanjom. Na primer štampani materijal može da dovede do posećenosti sajtu i socijalnim mrežama gde ljudi mogu kupovati preko interneta.

  10. Mit: Sve štamparije su iste

    Ovo je možda najdalje istini do sada. U Pergament-u smo ponosni na naš kvalitet štampe. Koristimo savremene mašine i tehnologiju koja donosi visok kvalitet štampe. To vam garantujemo mi kao kompanija, tako i mnogo naših zadovoljnih klijenata bilo da je reč o malim ili velikim kompanijama sa kojima smo sarađivali.

U ponudi takođe imamo i digitalnu štampu o čijoj prednosti smo govorili u jednom od predhodnih postova.

en_USEN