Sigurno vam se nekada desilo da vam na vizit karti ili nekom papiru napišu kada trebate doći kod kozmetičara, frizera ili zubara. Da li ste nekada kao firma razmišljali da napravite tzv. kartice za zakazivanje na kojima bi baš imale tu namenu podsećanja vašim klijentima kada treba doći ali takođe i vama mogu biti korisne jer na njima možete u trenutku da se podsetiti koju vrstu usluge su zakazali kod vas. Dok sa druge strane kartica za zakazivanje ima jako veliki marketinški potencijal.

 

Povežite se sa vašim klijentima

Čak i danas kada je sve digitalizovano i ljudi imaju kalendare na telefonima i kompjuterima i dalje preferiramo da se povežemo sa fizičkim i opipljivim štamparskim materijalom. Mnogima su najpoznatije kartice za zakazivanje koje koriste zubarske ordinacije ali i mnoge druge kompanije u tome vide veliku mogućnost reklamiranja svoje firme bilo da ih direktno daju ili šalju klijentima u cilju ugovaranja ili potvrde sastanka sa postojećim ili novim klijentima.

Istaknite svoj brend i povećajte reputaciju

U svakom trenutku vam možemo ponuditi dizajn kartica za zakazivanje koji će biti prilagođen vašem biznisu. Svaki klijent koji dobro dizajniranu i kvalitetno odštampanu karticu odmah će znati da se radi o veoma profesionalnoj kompaniji sa dobrom reputacijom. To znači da vaša kartica izgleda odlično. Sa druge strane loš dizajn i loš kvalitet odštampane kartice će ostaviti suprotan, loš utisak o vama i vašem biznisu kod klijenata. Tako da vam pored kvalitetne štampe nudimo i veliki izbor specijalnih papira na kojima možete odabrati da štampate vaše kartice, a to će sve pomoći da ostavite najbolji utisak kod klijenata.

Kartica za zakazivanje se često poistovećuje sa vizit kartom

Na kartice za zakazivanje gledajte kao na vašu drugu vizit kartu. Vaša vizit karta je jedan od najvažnijih marketinških alata i kada nekome dajete dobro dizajniranu i kvalitetno odštampanu karticu za zakazivanje vi opet promovišete sebe tj. svoju firmu iznova. One su male, veličine kao i svaka vizit karta tako da će je svako zadržati u svom džepu, novčaniku ili torbi što znači da će vašu karticu videti iznova i iznova.

Dodajte neku dodatnu informaciju na vašoj kartici

Na vašoj kartici za zakazivanje možete dodati neku zanimljivost koja se tiče posla kojim se bavite, neki savet, zanimljivost. Korišćenjem ovakvih kartica pridobijate klijente i gradite poverenje. Imajte na umu da su ove kartice obostrane tako da jednu stranu kartice možete koristiti za promovisanje vašeg biznisa i firme ili šta god želite.